tiistai 28. joulukuuta 2010

elämää pahvilaatikossa

No nyt taas illan päälle kykenee kirjottelemaan :) Päivähän alko sillä että kävin moikkaamassa serkkutytön poikia! =) Että ne osaakin olla sulosia.. Ja se mun serkku sattuu olemaan optikko niin sain samalla sovittua ajan itelleni sille! Se ois kohta lasit mullakin päässä :( Vanhuus ei tuu yksin, kaukonäkö on heti niin huono kun olla ja voi :D Ja tänään saapui myös se kauan odotettu vaatekaappi<3 Tosiaan remontin jäljiltä oon asustellu pahvilaatikoissa :D Mutta riemuhan siitä synty ku kauheella vaivalla koottiin kaappia ja sitte kolmen tunnin aherruksen jälkeen ku ruvettiin siirtämään sitä mun huoneeseen niin siinä ku pystyyn nostettiin niin liitokset petti ja koko kaappi rysähti lattialle!! Paskaksihan siitä osa meni.. Eli ei päästy vieläkään pahvilaatikoista eroon :D No, pienillä korjaustöillä sen saa vielä käyttökelpoiseksi. Onneksi ei kuitenkaan upouusi ihana tumma pähkinä laminaatti kolhiintunu<3 Se tästä ois vielä puuttunukki...

Tänään oon ootellu jonku näköstä tekstiviestiä... Jos ois tullu vaikka kiitosta synttärilahjasta mutta ei. Miehet on miehiä. Totuus iski vasten kasvoja! Oon kohta 18! :D Tuli tänään semmonen uskomaton fiilis että ei vitsit.. kohta sitä hurruutellaan tuolla autolla niinku muutki "aikuiset" :) Toki ikä tuo myös vastuunsa, mutta turha siitä nyt vielä on huolehtia! ;D

Vastuusta puheen ollen, totuus näpäytti tänään myös vähä toisella tavalla. Ymmärsin etten oo joululomalla saanu mitään aikaseksi vaikka lukiohommia ois vaikka kuinka =(( Lomaki kohta loppuu, enkä oo alottanu vielä yhtään mitään niistä hommista mitkä pitäis olla heti ekalla kouluviikolla tehtynä.. Ihan kiva, sillä pitkän matikan todennäköisyyskurssin hylätyn uusinta koekki heti toisena koulupäivänä :D

Jos tänne tosiaan muutama lukijakin eksyy, niin mulle saa kyllä rohkeasti ehotella että mistä haluaisitte mun kirjottelevan ja kysymyksiäkin saa laitella :D Nyt taidan kuitenki ruveta piakkoin korjaamaan pieleen mennyttä unirytmiä ja pistän koneen kiinni.. Hyvää yötä<3

-Johanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti